Brändejä ja ei
13.8.2013
Jokerilinja on Helsingin seudun joukkoliikenteen ainoita uusia brändejä sitten metron rakentamisen. Nyt joku HSL-kuntayhtymässä on keksinyt, että tämä poikittainen bussilinja 550 ei olekaan enää Jokerilinja vaan ”runkolinja”. Älkää kysykö, miksi.
Helsingin yliopiston ylioppilaskunnan nuoret toivot ovat puolestaan päättäneet ulkoistaa kruununjalokivensä ja perinteisen kulttuurikeskuksensa Vanhan ylioppilastalon käytön Royal ravintolaketjulle. Hesarin mukaan ylioppilaskunta haluaa nostaa HYY-yhtymän tuoton 2,8 miljoonasta 4 miljoonaan euroon. Tätä vartenko ylioppilastalon ”isänmaa toivoilleen antoi” (”Spei suae patria dedit”), kuten Vanhan fasadissa yhä lukee?
Kirjoita kommentti
- Tähdellä * merkityt kohdat pakollisia